Monday, May 26, 2014

ex-SKTJ

Assalamualaikum
Bismillahirrohmanirrohim
Alhamdulillah


Minggu lepas pergi la dinner konon-konon ngan member Tok Jembal..
.....ekceli bukan dinner ke apa...ajak diorang teman aku buka puasa tu je..
In addition lepasni masing-masing dengan haluan masing-masing..
ada yang ke kedah,pahang,johor, perlis...aku je terengganu..

.....ekceli this is first time since 5years ago we met again... kalau Syu, AJ , Suha.. aku dah pernah jumpa dah diorang..tapi gitulah..asal nye tak rancang pun nak jumpa ramai-ramai macam ni.. sebab masa tu aku ngan AJ je yang puasa,then rasa macam tak best pulak kalau berdua je..jadi macam candle light dinner lah pulak kan.. so ajak la zati,syu,dila,sha,sarah and suha..zati tak dapat datang sebab pening kepala katanya..

so we meet up at NR Cafe...kedai paling dekat ngan rumah..nak gi jauh-jauh takot.. sebab dah nak malam..walaupun lama tak jumpa, memang a little bit awkward, but lama-lama ok lah tu..
it was fun meet them..and those who yang tak terajak jangan kecik hati..benda ni jadi last minit je..
next time, we plan awal-awal okey? here's part of them..berselfie untuk kali pertamanya.. sory sayang semua faktor pencahayaan agak lemah,gambar pulak tak berapa jadi.. tapi takpe, jadikan ia kenangan okey?




Blurrrrpppp!! kami dah kenyang,so sebelum balik wefie dulu ye sebagai kenang-kenangan lah konon, macam takde tempat lain nak selfie? bukan tak ada tapi tak sempat..ni pun nasib dapat kumpul macam ni..kalau tak memang susah nak jumpa diorang.. ex-SKTJ ...





Sempat lagi no bermononggak kat depan entrance NR, tak tahulah orang yang lalu lalang kata apa kat kami.. ada aku kisah? this our rule, we can do what we want to.. to AJ seriously sorry sebab gelap.. bukan salah aku okey? yang kena tempias cahaya tu nasibla.. arrigatoo!

No comments:

Post a Comment